53

Jag åker bort på fredag och jag är tjock tjock tjock tjock. BIKINI?!? Hur fan ska jag kunna visa mig, kan inte sitta med långärmat på en strand i Grekland. Och om det inte vore nog att jag är tjock så kommer jag få min mens typ närsomhelst. Ännu en sak som jag inte skulle ha behövt tänka på ifall jag var smal, tillräckligt smal = ingen mens.  Jag har iaf på några dagar kommit ner till 53 kg, vilket betyder ett BMI på 17,9 jag har äntligen kommit under 18. Nu ska jag börja med att skriva ut min vikt vid varje inlägg så jag får skämmas lite.

Här får ni lite thinspo.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha nej det har jag inte.

Jag har st 36 och denna var en stor 34 så den passar nog.

2008-07-23 @ 02:02:58
URL: http://darlingno1.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Här har ni lite thinspo"

Var det inte du som skrev "Jag vill absolut INTE uppmuntra någon till att få en ätstörning utan jag skriver bara ner det jag själv tycker och tänker." VAD ÄR DET DU GÖR HÄR DÅ?

2008-07-28 @ 09:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0