Belöning

Belöningar och straffar är perfekt tycker jag, äter du något så blir det straff, nått delmål så får man belöna sig själv. Vissa kör med ett poängsystem. Dvs allt har ett värde av x antal poäng, gör man något dåligt så blir det minus och något bra så blir det plus. Sen får man "samla" ihop till några förbestämda värden.

Jag kör på delmåls belöningar, inte för att jag haft ngt att belöna mig för på den senaste tiden. I sommar ska min halvsyster gifta sig. Den här klänningen tycker jag skulle passa superbra på själva ceremonin, sen får jag svida om till något snyggare för mottagningen. Men iaf, innan dess SKA jag ha nått mitt mål, så då får jag den här klänningen.

image11

Kommentarer
Postat av: Louise

Ska också försöka med mål och straff å så =)

2008-05-29 @ 22:08:58
URL: http://blondyy.blogg.se
Postat av: Louise

Just precis, jag kan klara det! Haha man måste ju tänka positivt för annars så går det åt helvete..

2008-05-30 @ 08:25:53
URL: http://blondyy.blogg.se
Postat av: Anonym

Här ger du ju TIPS för att pressa sig själv ner i vikt.. Var det inte du som skrev "Jag vill absolut INTE uppmuntra någon till att få en ätstörning utan jag skriver bara ner det jag själv tycker och tänker." VAD ÄR DET DU GÖR HÄR DÅ?

2008-07-28 @ 09:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0