Grekland.

Det vad underbart där, FÖRUTOM ALL MAT, jävla skit. Och all alkohol ohhh  ångest. Blev inte ngn mat om dagarna, tur att det vara satans varmt så ingen hade lust att äta iaf, sen blev det lite middag så jag inte skulle dö av alkoholen. Annars så har jag blivit brun. Och Oliver var också med på resan, jag kan inte slita blicken från honom, han är så sjukt snygg. Speciellt när han var helt blöt och busig när vi bada, oooh jag dör. Usch nej nu ska jag sova  (drömma söta drömmar om Oliver hehe..) och imorgon så blir allt bättre. puss!

Kommentarer
Postat av: makemethinner

Ja man borde egentligen inte veta hur mycket det är, för det gör att man får ångest över det också!

2008-08-07 @ 11:06:50
URL: http://makemethinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0