Back again

ok jag har haft en blogg tidigare, exakt samma adress också men jag fick för mig att ta bort den vilket jag ångrar nu så det blev bara logga in på kontot och starta upp den igen. Här kommer det skrivas om mitt liv, vilket en stor del består av mina ätproblem. Har gått upp en massa på senaste tiden, så nu ska jag ner igen. Som ni säkert förstår så vill jag vara anonym så jag använder samma namn som förut, Cornelia. Jag vill absolut INTE uppmuntra någon till att få en ätstörning utan jag skriver bara ner det jag själv tycker och tänker.

image1

Kommentarer
Postat av: M

jag vet inte men den bilden fick mig att inte falla för frestelsen. haha :)

2008-05-29 @ 23:19:53
URL: http://mywaytobeautiful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0