Känsla #2

Något annat som är en underbar känsla är när du kan dra på dig jeans som var för tajta utan att ens knäppa upp knappen. Oh en liten stund av lycka. Det har gått förvånansvärt bra de senaste dagarna. Hoppas det gått bra för er med babycakes! Blev lite för många kalorier i lördags pga alkohol men det var faktist nästan värt det =S Kände mig bra när jag var full, tänkte inte hela tiden på min vikt utan allt det var borta för en liten stund. Förutom när Oliver kom och kramade om mig och höll mig om midjan hela kvällen. Tycker det är så himla obehagligt, han kan ju fan känna all fett! USCH. Ska ut och springa nu innan mamma kommer hem och börjar laga middag. Då ska jag sitta och plugga. Perfekt sätt att skippa middagen på. Säger bara att jag äter sen. Hörs senare!

574648-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0