Lida Daidaihua - mirakelpiller

Ber om ursäkt i färväg för EXTREMT långt inlägg, men tro mig det är värt att läsa haha!

För några veckor sen läste jag på en blogg om dom här tabletterna, efter det blev jag helt galen och läste på VARENDA sida på internet där ngn hade nämnt dom, uppenbarligen är det tabletter som fungerar ungefär som Reductil då de båda har sibutramine i sig. Reductil är receptlagt och ges ut till de med rejäl övervikt. Iaf Lida daidaihua slutade säljas på diverse sidor eftersom de ansågs farliga just pga att de är som reductil, samt att det började tillverkas fejk tabletter av amerikanska och ryska säljare. På kmlida.net som var den officiella sidan finns det bilder etc på hur de riktiga ser ut och hur de fejk såg ut.

Som sagt jag var galen och satt på varenda sida och läste, hittade en tjej som hade kommenterat ngnstans att hon hittade en säljare som sålde dom på en kinenisk sida som liknar tradera. Perfekt tänkte jag eftersom Lida Daidaihua är kinesiskt. Kollade upp sidan och jämförde med fejktabletterna. Allt verkade stämma så jag beställde dom, de såldes dock endast i två pack el tio-pack. (1 paket är 30 tabletter, dvs en månads förbukning) så jag beställde två packet. tog ca 2 veckor att komma hit, med tanke på påsk och att det var från kina haha.

Det jag skulle komma fram till efter min långa uppsats haha är att DET FUNKAR!! Jag är nu inne på min tredje dag, och har dvs på två dagr gått ner 1,6 kg!! HELT sjukt, jag har faktiskt käkat ganska så vanligt, dvs en bra frukost och sen ett fullt mål under dagen. förta dagen käkade jag även lösgodis. Mitt sötsug el sug efter mat är HELT BORTA, vilket kan vara lite jobbigt eftersom det rekommenderas verkligen att man inte ska käka tabletterna på fastande mage, hungerkänslorna likaså. Man tar 1 tablett 30 min innan eller efter frukost, jag tar den 30 min innan frukost, käkar sen frukost (inte för att jag är hungrig) sen är jag seriöst mätt hela dagen, men käkar ändå ett till mål, oftast en kombo av lunch/middag ngn gång under dagen.

Som sagt så fick jag två paket. Jag har redan beställt två till, och eftersom jag endast är på dag 3 så hinner nästa komma innan mitt första paket är slut, så jag tänkte sälja mitt andra paket till någon av er!

Så maila mig på [email protected] ifall ni är intresserade!


Pussss

Kommentarer
Postat av: POOS

jag är sjukt sugen! hur mycket vill du ha för det?

har mina sista kilon tills jag är nöjd kvar, sen är jag klar och behöver verkligen den sista knuffen.

skriv mejl om du kan tänkas sälja dom till mig.

det skulle vara jättesnällt, verkligen :)

2010-04-15 @ 18:03:18
URL: http://POOSkampmotkilona.bloggagratis.se
Postat av: anna

sv: träninsvärk är det bästa som finns!



wow, vad kostar det där för något? Jag vågar inte beställa hem för mina föräldrar o så där :(

men vem vet ;;)

2010-04-21 @ 08:28:15
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej

Vad innehåller dessa?

Står det på engelska på paketet skriv gärna här

2010-05-07 @ 21:44:21
Postat av: Raspberry

Undrar också vad de innehåller, bieffekter osv =)

2010-05-17 @ 12:55:31
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: nelly

Hej

Om säljer heter Magdalena så säljer hon bluff Lida

2010-06-16 @ 12:14:29
Postat av: Therese

Hej

Varför kan du inte skriva vad de innehåller?

2010-07-01 @ 20:22:09
Postat av: Petra

MYCKET DÅLIGT AV DIG DU INTE KAN SVARA PÅ FOLK SOM SKRIVIT HÄR

DU SVARA INTE HELLER VIA MAIL

2010-07-16 @ 18:53:24
Postat av: Martina

Hej

Jag undrar var köper du Lida daidaihua?

Kan du hjälpa mig beställa ett paket?

Skriv jätte gärna

Sköt om dig

Kram

2010-07-19 @ 21:32:34
Postat av: Mia

Hej!



Jag har själv provat i en månad men har inte haft samma viktnedgång. Jag har gått ner 6 kg på att inte göra något. Lev på som vanligt. Men jag har inte haft någon aptit. Jag har varit tvungen att äta för att kunna vara glad och pigg på jobbet (blir en satkärring annars :) Jag rekommenderar den starkt, Min bror gick ner 7 kg på två veckor. Det beror ju lite på hur man lever och äter. Min bror är beroende av läsk och slutade helt med detta. Jag har levt ett relativt sunt liv innan och gick ändå ner 6 kg. Mina biverkningar är muntorrhet, lite darrningar och yrdel om jag inte ätit nåt. Ingen matlust ALLS. Lycka till alla som funderar på Lida Daidaihua

Kram från Mia

2010-08-17 @ 21:02:42
Postat av: Therese Lundberg

Hej, wow!

Vart beställde du dina? Hur har det gått när du har slutat att äta dom?

2010-09-13 @ 07:36:05
Postat av: mariah

jag har själv käkat dessa "mirakelpiller" i en omgång som varade i två månader.

Å det resulterade i att jag tappade 17 kilo utan att göra något.

biverklingarna jag hade var illamående, sömnsvårigheter, muntorrhet, huvudvärk, hjärtklappning men allt det där gav sig inom ett par dagar förrutom muntorrheten som satt i under hela kuren.

rek starkt dessa tablettermom ni vill gå ner i vikt.självklart händer det mer på vägen om man motionerar då lida ökar metabolismen i kroppen.

Sen allt man stoppar i sig blir som ggr 3, något man bör ha i åtanke om man inte är helt frisk utan äter mediciner för något.

man ska även vara försiktig med alkohol under lida tiden.

Jag beställde mina direkt från fabrik på :http://www.lidadali.com/



2010-09-18 @ 13:27:29
URL: http://www.metrobloggen.se/milicious
Postat av: Tobias

Hej!



Jag använde också dom här i somras när jag behövde gå ner i vikt, det slutade med att jag gick ner 14kg på 9 veckor! Behöver inte använda dom längre, men har 2 tjejkompisar som köper härifrån www.snabbviktminskning.net

Dom är direktbeställda till Sverige från fabrik tydligen. Ni kan ju beställa hem gratis några dagar, det har funkat bra för dom..

2010-12-06 @ 18:19:40
Postat av: jessicaslim

hej

det finns en te och kaffe för att banta snabbt

jag drack det i somras så hjälpte mig vem som är intresserad av det kan titta på sidan och välja nåt

http://www.lida-sverige.com/bantning-lida-kaffe.html

2011-10-31 @ 17:57:48
Postat av: micke

finns ju att beställa i svergie också för 400 + 39kr frakt för 30 tabletter.

2012-02-13 @ 00:04:21
Postat av: jorry

visst

om du vill titta på nåra intressanta medel så de finns här

http://www.europe-pharm.com/SE/Sverige/Levitra-original

2012-02-14 @ 13:51:05
Postat av: stressad

jag behövde gå ner 8 kg..jag köpte ett paket sånna där.. visst funkar dom.. men efter 7 dagar var jag tvungen att sluta... bröstsmärtor svårt att andas yr och hemska mardrömmar.. inte coolt... och nu har jag inte tagit nån på två dagar men biverkningarna är KVAR !!?!!?!? panik.... det är fan inte värt det.. jag kan ju inte ens träna då svimmar jag typ ??! då har man ju tappat hela konceptet om man inte kan träna...

2012-03-01 @ 08:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0