MINUS

åhhh äntligen har gått ner 2,7 kg sen sist jag skrev, ganska så nice. MEN känner hur jävla svag jag blivit och vet att jag inte kommer klara att fasta mer så jag börjar med ABC imorgon. Förutom att etersom jag ska ut på lördag kör jag fasta hela dagen så att jag kan "slösa" kalorierna på alkohol istället. Och på söndag ska jag på STOOOR påsk släktmiddag så då kanske det blir lite mer kalorier än det är tillåtet i metoden.

Sen så har jag beställt Lida daidaihua tabletter som jag läst så mkt SJUKT bra om, dom ska fungera som reductil uppenbarligen. Beställde dom förra veckan men eftersom dom kommer från Kina så sa säljaren att det tar 10-20 dgr för dom att komma fram, längtar såååå mkt!!

Hoppas det går bra för er!! Stay strong INGEN fail nu!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv_: åååh vad glad du gör mig:D Lycka till nu under påsk det här fixar vi"

2010-04-01 @ 23:07:05
Postat av: skinnylove

vad är det för tabletter? Härligt att du är på, nu klarar vi påsken utan fail:)

2010-04-02 @ 10:50:27
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0