mmm MARABOU!

Jag har skapat en ny kategori! ABC heter de och varje kväll skriver jag ett inlägg om hur dagen gått och om jag klarat det eller ej, så alla kvällsinlägg som kommer om jag klarat el failat dagens kcal gräns kommer alltså in där.

Annars då? Började som sagt dagen med gröt. Alla säger att gröt är väldigt mättande och man klarar hela dagen på det. men VAFAN är det ngt fel på mig kanske?? För jo jag blir mätt efter jag ätit gröt men mättnadskänslan känns fake, dvs jag är jättemätt i ca 1h sen helt plötsligt RÅ HUNGRIG!! Aå jag förstår riktigt inte.. ska försöka med ngt annat till frukost imorgon!

Har klarat mig från att faila idag ifall, ett litet tag var suget efter choklad så mkt att jag trodde jag skulle dö, aah det vattnas i munnen på mig bara jag skriver om choklad. Sen har jag inte vart på gymmet på typ hundra år, ohh har blivit så lat, SHAPE UP gäller det nu alltså. Ska göra lite hemmaövningar nu.

Hörs imorgon, pussss!!

P.S. Den här bilden är sååå sexig!!!



Kommentarer
Postat av: sandra

sv: haha det var gott, för stunden som vanligt :(

sen kommer ångesten och hälsar på, jag som lovat att hålla den borta i helgen .__.

Men har haft hela veckan värsta suget efter godis och skit så jag behövde detta, så nu imorse när jag vaknade var suget borta så hoppas nu på ett par failfria veckor :)

Hur går det för dig?

Hur länge har du hållt på ?

2010-04-03 @ 10:08:14
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: b

Angåendre gröten, blir precis samma sak för mig, sjukt irriterande. Man borde ju stå sig ett bra jäkla tag på den frukosten, men icke.

2010-04-04 @ 10:41:54
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: skinnylove

åhh, de låter ju helt galet bra. Vad sa du att de hette? om de funkar så MÅSTE du säga till, så får du sälja vidare =) jag är helt klart intresserad om de funkar:)

2010-04-04 @ 14:05:35
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: skinnylove

åhh, vad kul:) vart finns dem att köpa och vad hette dem?

2010-04-15 @ 15:42:42
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0