Sjuk

Åhhhhh jag har blivit sjuk, vilket suger som in i helvete, började med halsont i fredags, skulle därför ta det lugnt i lördags när jag skulle ut men det gick ej så bra. All in och ett par minnesluckor senare så är jag totalt SJUUUK!! Iofs så har jag inte så ont i halsen längre men men..

Blondsprayen som skule finnas på Life, den där hälsokostaffären, hittade jag inte heller. Har inte så mkt att säga just nu, ska titta på Glee, den serien är som ett lyckopiller! Så uppdaterar jag ikväll.

xxo


Kommentarer
Postat av: evelina

okej synd att du inte hittade den:(

mitt är super slitet tack vare all blekning Á la silverstedt- måste verkligen klippa det å dränka det i hårinpackning resten utav livet;);)



Ha en toppen kväll<3<3<3

2010-04-19 @ 19:54:36
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Lucy

Fina du... Jag har mailat dig. Det är inte så att du vill sälja ett paket av dem tabletterna när dem kommer till dig igen? Jag är liksom inte 18 förens i slutet på året, vilket suger. Hade skit gärna velat ha!

2010-04-20 @ 19:22:23
URL: http://dontstandstill.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej

Skriv gärna till mig

vad du har köpt Lida daidaihua eller om du kan hjälpa mig köpa ett paket?

Otroligt snällt

Sköt om dig



Kram

2010-07-19 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0